Szukaj:

wtorek, 11 lutego 2014

5F. Wałęsa. Człowiek z nadzieji



Wałęsa. Człowiek z nadziei - plakat
Tytuł - Wałęsa. Człowiek z nadziei 
Gatunek - biograficzny, dramat 
Reżyser - Andrzej Wajda  
Scenariusz - Janusz Głowacki
Dystrybutor - 
Premiera - 4 X 13 
Kraj - Polska 
Czas - 127 min (2 h i 7 min.)
Zarobek - ? 






Recenzja


     Film jakim jest "Wałęsa. Człowiek z nadziei" chciałem obejrzeć od dłuższego czasu. Jednakże szkoła i zajęcia domowe nie pozwoliły mi bym mógł pójść na seans do kina. Około tydzień temu znalazłem wreszcie! jej brawa dla mnie!


     Za specjalnie to ja nie oglądam polskich filmów. Jednak ten film musiałem. Na WOS'ie niedawno miałem tematy o zz. Zwiastun Wałęsy mnie urzekł i już wiedziałem, że będzie to dobry film.
     Robert Więckiewicz był świetny, po prostu genialny. Idealnie odegrał rolę Wałęsy. W jednym z wywiadów powiedział, że nie chciał z tego filmu zrobić komedii, ale moim zdaniem trochę mu nie wyszło. I to jest plus. Nie wiem jak mówi prawdziwy Lech Wałęsa, ale w tym filmie maił śmiechowy głos.
     Muzyka z filmu pochodzi z lat 70 i 80 dwudziestego wieku. Są to stare, dobre, rockowe kawałki.
     Resumując film jest naprawdę porządny i polecam go serdecznie gimbusą i osobom starszym. W świetny sposób przedstawia życie w komunie i jak to się działo w Gdańsku.          



Obsada:



Robert Więckiewicz Agnieszka Grochowska Maria Rosaria Omaggio Zbigniew Zamachowski Maciej Stuhr Cezary Kosiński   



Robert Więckiewicz - Lech Wałęsa
Agnieszka Grochowska - Danuta Wałęsa
Maria Rosaria Omaggino - Oriana Fallaci
Zbigniew Zamachowski - Nawiślak
Maciej Stuhr - Ksiądz
Cezary Kosiński - Majchrzak








Moja ocena 10/10

*,*


PIetER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz